dinsdag 19 oktober 2010

Extra Blogcandy

Hoera hoera hoera We hebben de 300 volgers bereikt.
We zijn er zelfs al over. Ik wil jullie allemaal bedanken voor het volgen van mijn site. Ik hoop dat jullie zo genoeg informatie over de produkten krijgen. Maar genoeg gekletst, jullie willen natuurlijk weten wie deze Double Do XL gewonnen heeft. Het is
..............tromgeroffel..............................

nr 75 Linda Dekker
Gefeliciteerd Linda. Stuur me je adres maar en de Double Do XL komt naar je toe.

We gaan nu op naar de 400 en dan gaat er weer een Double Do XL verloot worden, maar bij 350 vind er een tussenloting plaats. De prijs hiervoor maak ik later nog bekend.










Ik loop misschien wel op de zaken vooruit, maar bij 300 volgers gaat er weer een grote candy de deur uit, namelijk deze Double Do XL.
Het enige wat u hiervoor hoeft te doen is volger te worden en bij www.hobbyoutlet.nl u aan te melden voor de nieuwsbrief. Ook hier maakt u dan weer kans op een mooie prijs.Ook kunt u filmpjes zien, hoe bepaalde technieken in zijn werk gaan. Ik hoop dat u veel inspiratie op doet.


Wat vraag ik je om te doen?

1.) meld je aan als volger

2.) vermeld je naam en URL m.b.v. Mr. Linky
3.) plaats de foto van de Double Do XL op je eigen blog met een link naar mijn blog
4.) meld je aan voor de nieuwsbrief op deze link


Heel veel succes allemaal!

82 opmerkingen:

  1. wauww wat een superrr candy. ik heb me aangemeld en de link op mijn blog geplaatst,

    fijne dag allemaal,

    groetjesssss

    BeantwoordenVerwijderen
  2. really a magic Candy!
    thank you very much!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow wat een prachtige candy.
    Heb de candy op mijn blog geplaatst en aangemeld voor de nieuwsbrief.

    Sieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh wat een schitterende candy
    dank je wel meis
    ik ga alles even doen wat je vraagt
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. thank you for nice candy

    http://julmiron.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mi iscrivo e tento la fortuna, grazie per l'opportunità.
    Un abbraccio
    Raffaella

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Petra,ik doe ook graag mee,wat een leuke candy`s heb je,en ik volg je al,en ik heb me ook al een tijdje geleden aangemeld voor de nieuwsbrief,en ik heb je filmpjes allemaal al bekeken,het ziet er heel goed uit allemaal.Dus bij deze ha ha.

    Groetjes Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. OMG what a candy!! I am a follower already... Posted a link to the candy in my sidebar, and joined the newsletter.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gracias Petra, ahora espero ser la elegida, saludos

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Petra, dank je wel voor deze gave candy.
    Je candy staat op mijn sidebar en ik heb me aangemeld voor je nieuwsbrief.

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fantastic candy!!! Thanks for a chance!!! My link is at the sidebar http://ne-tvoryu-a-vitvoryayu.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zowww wat een superrr candy. ik heb me aangemeld en de link op mijn blog geplaatst...
    En de hobby Outlet nieuwsbrief ontvang ik al ruim een half jaar :):)...leuk hoor

    Gr Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow, amazing giveaway!

    I've shared this on my blog as well (http://skrapbuker.iblogger.org)

    Thanks for a chance to win!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Amazing! Just a dream!
    Thank you for a chance!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Fantastic candy! :)
    Thanks for the chance to win! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wow dat is een supercandy.
    Groet van Yvonne Rijk

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Geweldig wat een super candy
    nou daar geef ik me graag voor op
    ik heb me aangemeld voor de nieuwsbrief
    geplaatst bij mr. Linky
    nu nog even op mijn blog plaatsen

    En ik dweep met de cuttlebug, maar ik heb de double do aan het werk gezien wauw.... WAUW wat een super apparaat doet het heel erg gaaf moet ik zeggen

    Groetjes Hil

    BeantwoordenVerwijderen
  18. hoi wat een leuke candy dus op naar de 300. Ik geniet in elk geval van de filmpjes van hobbyoutlet hoor en kom hier nu ook vaker kijken
    Groetjes Caroline uit Terneuzen

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een leuke candy en een geweldige candy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Petra, wat maak je een onwijs leuke kaarten met de spulletjes van AVEC zeg! Echt een onwijs leuke blog. Ben meteen je volger geworden en natuurlijk is de candy ook niet mis! Ik doe natuurlijk mee!
    Groetjes,
    Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wat snoep voor een reus, ik wil mijn geluk te beproeven.

    Groetjes!

    Fimola

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wouw die wil ik wel graag winnen. Ik ben al een tijdje terug aangemeld voor de nieuwsbrief en kijk altijd graag naar je fimpjes!!
    liefs Tessa

    BeantwoordenVerwijderen
  23. graag doe ik mee met je candy
    hij is helemaal top!!

    liefs ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Petra,

    Het kan allemaal niet op!!!! Alweer een supercandy, terwijl de andere nog niet weggegeven is.
    Super dat ik deze kans krijg.

    Groetjes,
    Ann

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hi! Thank you very much. But I have a trouble. I can't start with delivery because i don't understand what is written over there. but thank you for a chance!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. I've done I think.....I hope that delivery will work.
    http://onlymycreation.blogspot.com/2010/08/20_07.html

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een leuke creaties heb je gemaakt.
    En je candy is erg mooi!!!
    Ben nog nieuw hier op blogspot,
    hoop nog vanalles te leren hier.

    Lieve groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hallo Wat een mooie Blog en wat een leuke Candy
    Ik ben net begonnen met scrappen en zie om mij heen hoeveel mooie technieken er zijn.
    Graag zou ik mee willen doen op in aanmerking te komen voor deze Candy,zodat ik weer eens wat nieuws kan uitproberen.
    Bedankt voor deze kans.

    Groetjes Ell=

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wow!! This is amazing candy, thank you for a chance to win!
    Nice day,
    Kayra

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Zo, dat is nog eens een candy zeg !!!!
    Ik heb me snel aangemeld als volger !!!
    En zal nu de link gaan plaatsen !!!

    groetjes Emmie

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wauw super candy, ik doe graag mee.
    groetjes Linda

    ps ik heb ook een candy op mijn blog, misschien wil je meedoen

    BeantwoordenVerwijderen
  32. oh wow petra, das ist ja eine tolle chance die du da bietest. Ich verusche gern mein glück, eine Double do war schon immer mein wunsch :). Nunja, vielleicht habe ich ja glück..
    LG Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  33. wat een super candy.
    Heb de candy op mijn blog geplaatst en aangemeld voor de nieuwsbrief.

    groetjes nonna
    http://nonnashobbystime.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Quelle chance si je remporte ce lot, je croise les doigts
    http://monmiendescrap.canalblog.com/archives/2010/08/20/18851324.html#comments
    et je me suis inscrite a ta newsletter

    Merci

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wij Astrid (mijn dochter) en ik doen graag mee. Wat een super candy!!! Heb mij ook aangemeld voor de nieuwsbrief en de candy in de site-bar neergezet.
    Groetjes van Brenda en Astrid ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  36. What a great Candy.
    Thank you for the chance to win it.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hallo petra,
    wat een mooie candy geef je weg zeg, super
    ik ben volger van je geworden , en zet het op mijn blog
    ik krijg al de nieuwsbrief
    en dit is mijn reactie
    groetjes andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Hallo Petra,
    Wat een super de puper candy is dit. Ik doe mee!! De afbeelding staat al op mijn blog, ik ga me nog aanmelden bij de nieuwsbrief.
    Alleen het aanmelden als volger geeft foutmelding...ga ik nog even volhouden.
    Bedankt voor deze prachtige kans!
    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Great Candy!
    My blog: http://pomyslolek.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Het zou geweldig zijn als ik deze candy eens zou winnen. Maar ik ben niet de enige, zie ik wel :-)
    Graag wil ik toch een gokje wagen.
    Groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Hoi Petra,
    ik was al lid op de nieuwsbrief van hobbyoutlet, maar had geen idee dat je ook nog een blog had... (de nieuwsbrief komt wel via een ander emailadres dan die op mijn blog staat vermeld)
    Via het blog van iemand anders kwam ik hier terecht. Een klein kansje wagen laat ik niet aan mijn neus voorbij gaan natuurlijk. Je geeft dan ook wel een heel grote candy weg!!!
    Wat heb je een leuke bloglayout trouwens..
    Groetjes Roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Geweldige candy.
    Heb alle stappen gevolgd, maar ontvang de nieuwsbrief al.
    Ik ga een gokje wagen voor mijn moeder!
    Overigens leuke blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Hoi Petra
    wat een leuke candy,ik ontving de nieuwsbrieven al en ben sinds vandaag ook lid geworden van hobbyoulet.hyves.nlen ga ook je blog volgen ik kijk altijd met plezier naar de filmpjes ik doe er een hoop leuke ideeen op
    Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  44. simply awesome candy thanks for this chance

    BeantwoordenVerwijderen
  45. really a great Candy!
    thank you for this chance!

    http://planetaninellli.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Wat een fantastische candy !!!
    hij staat al op mijn blog te pronken in mijn side-bar!

    Veel Liefs
    Naomi

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Hoi Petra,

    Wat een geweldige candy.
    Ik ga de candy op mijn sidebar zetten en natuurlijk heb ik me aangemeld voor je nieuwsbrief.

    Gr...Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Thanks for the chance for such a great 'candy'!

    BeantwoordenVerwijderen
  49. hoi petra

    ik doe graag mee aan een gokje. ik heb me gemeld als volger. ik had nog nooit eerder van hobby outlet gehoort. en daar ga ik gelijk zo een kijkje nemen. en aanmelden voor de nieuwsbrieg

    veel succes tot de 300 volgers, maar denk wel dat het zou wel lukken

    groetjes danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  50. hi, Petra,
    what a great candy!
    The information about it is on the side bar of my blog http://kliaksa.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Hoi Petra wat een prachtige Candy, ik doe graag mee en ga gelijk een wandeling door jouw Blog maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Прекрасная конфета! Спасибо за возможность стать обладателем такой прекрасной мечты! Удачи и процветания блогу!

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Thank you for a chance to win!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  54. WAUW!! wat een geweldige prijs!!
    ik doe mee!!!

    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Wow, wat een supercandy. Wil deze wel graag winnen. Aangemeld voor de nieuwsbrief was ik al. Kan alleen de volgers niet vinden op je blog. Groetjes, Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Oke heb me nu ook aangemeld voor volger. Nu staat het wel op je blog. Weet ook niet waar de volgers ff gebleven waren. Groetjes,Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Wauw!!!! Wat een geweldige candy! Ik ben volger en hem me aangemeld voor de nieuwsbrief, want dit wil ik best wel winnen ;)
    Groetjes,
    Marjoleine

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Hallo Petra, das ist ja wieder eine schöne chance die du uns bietest! versuche mein glück, und komme wie immer gern vorbei ;)
    LG Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Hi, I'll try my luck. Thanks for this nice candy. Cheers, Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Wat een prachtige candy,zou het hemels vinden om deze te mogen winnen.
    Bedankt voor deze prachtige kans.
    Jullie nieuwsbrief krijg ik al via mijn upcmail.

    Grtjss Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Hoop dat ik het goed heb gedaan om mee te kunnen doen
    Groetjes Isabel

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Hoi Petra
    leuke candy, het is de eerste keer voor mij dus ik hoop dat ik alles goed aangemeld heb.
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Wow, wat een fantastische candy! Wat zou dat geweldig zijn om die te winnen. Ik heb aan alle 4 de dingen voldaan... nu afwachten maar ;) Spannend. Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  64. WAUWWWWW wat een onwijs gave candyyyyy!!!!
    Spannend hoor, ik hoop snel dat je aan de 300 volgers zit.
    Ik was al volger, en het staat uiteraard op mijn site.
    Succes met de candy!!
    xxAngela

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Hi Petra,
    thanks for this great chance!

    http://lea27784.blogspot.com/p/blog-candys.html

    Cheers from Germany,
    Kathrin

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Вау! Шикарный подарок!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Leuk deze Candy ik doe graag mee dus mij aangemeld, de nieuwsbrief die kreeg ik iedere keer al.
    Veel succes met je candy en het behalen van 300 volgers.

    BeantwoordenVerwijderen
  68. ooooooo wat stom zeg
    ik zag tot mijn stomme verbazing dat ik je helemaal niet meer in mijn bestand had
    snap dr niks van
    ben dr weer

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Een hele mooie candy ook ik wil graag mee doen.
    De nieuwsbrief ontvang ik al,ik heb je op mijn blog gezet.
    Dank je wel.Groeten Yvon.
    http://yvonnescrappage.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Gefeliciteerd. En veel plezier met de dd. Want het is een prachtig ding natuurlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  71. jeetje wat geweldig allemaal en de site super, veel voor weinig!!!! en heb er al heel veel van opgestoken.
    maar goed ik ga voor poging twee de double do en als dat het niet wordt dan voor het tussencadeautje.

    Veel plezier met hobbyen

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Zo wat een mooie Candy was dat. Ik ben net te laat zie ik maar ik ben volger geworden en ik heb de Candy in mijn sitebar gezet. Misschien maak ik nog een kansje voor de volgende DoubleDo. Ik ben hier via via hier terecht gekomen en heb me ook al opgegeven voor de nieuwsbrief, zoveel spulletjes en een stuk goedkoper. dank je wel voor deze kans, ik ga gauw rondsnuffelen

    Liefs Ria Reijn

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Super Candy! http://www.classic-photo.ru/konfetki-candys/

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Halo , Habe alle 4 Forderungen erfülllt, nun bin ich aber gespannt.

    LG Solevicke

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Nice candy http://valeria1268.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen

Kaarten € 1.50 per stuk of 10 voor € 10.00

Al deze kaarten kun je bestellen door het nummer door te geven die u wilt hebben.  U kunt een mailtje sturen met de nummers die u wilt hebbe...