zondag 1 augustus 2010

Even iets anders

Vandaag had ik zin om een romantische kaart te maken. Hebben jullie dat ook wel eens? Mijn man is dus HELEMAAL niet romantisch, maar soms zou ik het toch wel eens willen. Ach ja hij heeft weer andere kwaliteiten en ik wil hem laten zoals hij is. Dan maak ik maar een mooie kaart. hahaha...........
Wat vinden jullie van mijn kunst en vliegwerk? Het is papier van Anna Griffin, stempels van Anna Griffin en Magnolia, dies van de double do en spellbinders en ingekleurd met distress.



De kaart gesloten

Een gedeelte geopend

Helemaal geopend.

Nog even en we hebben de 200 volgers gehaald en dan is het tijd om de candy te verloten. Dus dames MELD U AAN..

7 opmerkingen:

  1. Ohhhh wat een mooie kaart is dat, schitterend
    gr Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een mooie kaart en zo edel

    Groeten uit Duitsland!

    Fimola

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauuuuuwwwwwwww petra
    Wat een baety van een kaart

    groetjes Eveliene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuke kaart petra
    het is weer eens wat anders

    groetjes carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg mooi is hij Petra,en de kleuren zijn prachtig. En het stressen gaat je ook al goed af zo te zien.

    Groetjes Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. jeeeeeeeeeee petra die is gaaf zeg en wat een mooie dies heb je gebruikt zeg , geweldig
    ik zit te overwegen of ik de double do xl aan ga schaffen ik ben niet zo tevreden meer over mijn cuttlebug die begint gebreken te krijgen maar ach een mens moet iets te verlangen hebben he hahahaha

    BeantwoordenVerwijderen

Kaarten € 1.50 per stuk of 10 voor € 10.00

Al deze kaarten kun je bestellen door het nummer door te geven die u wilt hebben.  U kunt een mailtje sturen met de nummers die u wilt hebbe...