vrijdag 4 maart 2011

Snoeppot

Dit heb ik al zo lang willen doen, maar telkens geen tijd
De stempels vind ik super leuk. Ik heb ze eerst gescand en daarna op de juiste maat uitgeprint. Ik vond de visjes van metaal er wel bij passen. Het matroosje wat aan het anker hangt heb ik nog een klein ankertje in zijn hand gegeven. De golfjes onderaan de pot zijn echter niet geworden wat ik voor ogen had, maar ik vond het toch ontzettend leuk om te doen.
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Hebben jullie nog suggesties?






8 opmerkingen:

  1. wat een lekker potje is dat
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat heb je dat mooi gedaan ziet er ook lekker uit
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er lekker en mooi uit1
    groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die is wel heel erg leuk geworden Petra
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Petra, ik vind het een heel leuke snoeppot.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. petra
    ik vind het heel mooi
    veel liefs van marcelline

    BeantwoordenVerwijderen

sneeuwbol

Maar zonder sneeuw. TeddyBea als engel op een wolk. De mallen die ik heb gebruikt zijn nog van vorig jaar. De sneeuwbol is een ma...