woensdag 7 september 2011

workshop "embossen met een double do embossingmal"

Er is mij gevraagd om te laten zien hoe je me deze mallen moet werken.
De mal bestaat uit 2 delen. Ik noem het een positief en een negatief gedeelte of anders gezegd een open en een dicht gedeelte. Aan een kant zitten de 2 gedeeltes aaneen en daardoor passen ze, wanneer ze gesloten zijn mooi in elkaar. Haal ze dus nooit van elkaar af.

Je werkt met de 2 blauwe platen.





Leg het papier ertussen, met de goede kant van het papier naar de open kant van de mal.




Leg het geheel tussen 2 blauwe platen.



Door de double do



En het eindresultaat


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Dank jullie wel

Op deze manier wil ik jullie allemaal bedanken voor al jullie leuke en lieve reacties. Ik heb niet altijd de tijd om jullie een perso...