woensdag 13 juni 2012

Keano

Heel eenvoudig te maken.
Canvas 20 x 20cm
Hierop blauw papier 19 x 19cm
Rood papier 18.5 x 18.5cm
Wit papier 17.5 x 17.5cm
licht blauw papier 17.5 x 8cm
Stempel de strandhuisjes. Bij de rechter huisjes is de masker techniek toegepast.
De boot is een doormiddengesneden shapecard, waarvan het zeil beplakt is met papier uit het decoblokje.
Doe het gekleurde touw erdoor en plaats het geheel op het canvas.
Stempel het beertje in de boot en bevestig het met foampads.
Snij de golfjes uit het dekoblokje en als laatste de plakletters.
Succes

Ik heb nog een vraag.
 Zijn de filmpjes die we maken voor iedereen duidelijk?
 Hebben jullie er vragen over of misschien aanmerkingen?
 Laat het me gerust weten.

6 opmerkingen:

  1. Wauw petra
    Wat een super creatieen een leuk idee
    Ga hem op me ToDo list plaatsen
    En de filmpjes die zijn top
    Daar kan je weer heel veel inspiratie mee uit halen

    groetjes eveliene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Petra,

    Wat een super mooie ceratie heb je weer gemaaktd en alles zo mooi in detail grote klasse.
    En wat je filmpjes betreft, ik vind ze heel duidelijk en een waar genot om naar te kijken vooral zo doorgaan hahahaha.

    Gr...Bep ☺ ☺ ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldige kaart Petra.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh Petra, what's a wonderful card! Beautiful stamps and bright colours:)
    Hugs,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Héé wat een leuk idee dit! Moet ik onthouden.
    Ik vind jouw filmpjes heel erg duidelijk en inspirerend. En jij bent altijd zo enthousiast, werkt zeer aanstekelijk!

    BeantwoordenVerwijderen

Kaarten € 1.50 per stuk of 10 voor € 10.00

Al deze kaarten kun je bestellen door het nummer door te geven die u wilt hebben.  U kunt een mailtje sturen met de nummers die u wilt hebbe...