vrijdag 29 november 2013

Ongewone Kerstkaart


Ik weet niet of jullie hiervan houden, maar ik wou eens iets heeeeeeeeeeeeel anders maken.
Eerst heb ik de kaart bewerkt met een masker van Dutch Doobado. 
Het raam is een oude embossingmal, die ik heb nagetekend en uitgesneden.
Ik heb het raam bewerkt met yellow gold, graphit en grun gelb van Inka Gold, om een roestig effect te krijgen.
De randpons is van Martha Steward en de steentjesrand komt uit het tuincentrum.
De sterren zijn van Magnolia en uitgestanst uit glitterfoam van Boekenvoordeel

De rand is weer een masker van Dutch Doobado wat ik met embossingpoeder heb bewerkt.
De tekst is van Magnolia en de nonnetjes zijn van MoManning
Ik ben benieuwd wat jullie hiervan vinden.

6 opmerkingen:

  1. Leuke kaart met die vrolijke nonnetjes!!
    groetjes
    Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Keigaaf kaartje, erg leuk met die nonnetjes.

    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. geweldig, het lijkt sister act wel!!!!

    groetjes Lucia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het echt leuk en mooi!!!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er super uit. Gezellige kaart.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Petra

    Eindelijk na lang tijd weer tijd om je creaties te bekijken zijn weer schitterend.

    Groetjes Angela

    BeantwoordenVerwijderen

Kaarten € 1.50 per stuk of 10 voor € 10.00

Al deze kaarten kun je bestellen door het nummer door te geven die u wilt hebben.  U kunt een mailtje sturen met de nummers die u wilt hebbe...