zaterdag 20 december 2014

Merry Christmas voor iedereen


Omdat ik het even heeeeeeeeeeeeel druk had met de scrapalbum van mijn man en andere opdrachtjes, heeft het even geduurd voor ik weer wat kon laten zien.



Dank jullie wel voor een heel jaar aandacht voor mijn werk.
Ook jullie reacties lees ik altijd bijzonder graag.

Fijne feestdagen en een gezond en creatief 2015 

wens ik jullie allemaal toe.


Het achtergrondpapier is van Boekenvoordeel en de witte stipjes erop zijn gemaakt met een Sakura gelroller.
Het hekje en de stempel van de bomen zijn van Magnolia.
De sneeuwman is een stempel van Boekenvoordeel
De sneeuw is gemaakt met flower soft polar white.

Even ter verduidelijking;
Je brengt op de plaats waar de sneeuw moet komen lijm aan en je strooit het flower soft erover heen. Druk het aan en laat het drogen. Klop na droging het teveel van de kaart.


2 opmerkingen:

  1. heel mooi kaartje ik wens je heel fijne dagen toe groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer een erg leuk kaartje!!!
    Wens jou super fijne Kerstdagen en een gezond en goed 2015 met veel freubelplezier!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen

Kaarten € 1.50 per stuk of 10 voor € 10.00

Al deze kaarten kun je bestellen door het nummer door te geven die u wilt hebben.  U kunt een mailtje sturen met de nummers die u wilt hebbe...