donderdag 25 juni 2015

condoleance


Ook deze heb je (helaas) nodig. 

Je neemt 2 vierkanten en maakt in het midden van één vierkant een cirkel.
Nu leg je ze op elkaar en stempel je in de cirkel. Alles wat teveel wordt gestempeld, komt nu op het bovenste vel papier. 
Kleuren doe je alles wat in de cirkel staat.

Ik ben begonnen met het bootje te stempelen. Daarna een masker erop leggen en de achtergrond stempelen.

Wanneer je klaar bent neem je het bovenste papier weg en plak je kaart op een dubbele kaart.

Succes

6 opmerkingen:

  1. Zooooooooo mooi Petra, mag ik vragen welke stempels heb je hiervoor gebruikt zijn het soms magnolia stempels? Groetjes van Joke Mulder

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het zijn oude stempels van Mariette Verhees, die ik nog heb liggen. Ik vind ze ook zo mooi.

      Verwijderen

  2. Heel erg mooi !
    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi kaartje en gelukkig niet te somber. Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wanneer iemand een mooi leven achter de rug heeft en al op leeftijd is, hoeft het niet zo somber te zijn vind ik. Maar dat is dan ook mijn mening. Dank je wel GerJanne

      Verwijderen

Kaarten € 1.50 per stuk of 10 voor € 10.00

Al deze kaarten kun je bestellen door het nummer door te geven die u wilt hebben.  U kunt een mailtje sturen met de nummers die u wilt hebbe...