dinsdag 29 maart 2016

Lijstenstempel 1


Deze stempels komen binnenkort bij Action te liggen.
Elke dag laat ik jullie hiervan voorbeelden zien
De stempels bestaan uit lijsten met een onderwerp dat er binnenin past.
Je hoeft dat natuurlijk niet te doen zoals je op de kaarten hieronder ziet.



Op deze kaart heb ik de lijst gebruikt met een foto van mij en mijn zus erachter.
Het plaatje heb ik los gestempeld, uitgeknipt en er voor geplakt met foampads.



Hier heb ik een andere stempel in het lijstje geplaatst en het ballonnenmeisje als een schaduw gestempeld, samen met de grasrand.
Het decopapier is ook van Action.

Ook is het leuk om een tekst of gedichtje in het lijstje te zetten.

22 opmerkingen:

  1. Leuk!!!
    Waar zouden we zijn zonder de Action...:-)
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel mooi, even langs de Action dus....het stempeltje met het silhouet, is die nog ergens te koop? alvast dank je!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goh, moet ik weer naar de Action (zucht) LOL. Ik neem al elke keer veel te veel mee en deze stempeltjes vind ik weer super. Bedankt voor de leuke voorbeelden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hahahaha bedankt Miranda en Marianne, maar goed dat ze daar te betalen zijn......

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig silhouettestempeltje,
    hoop dat ze ook in Belgiƫ verkrijgbaar zullen zijn!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat LEUK Petra....prachtige stempels en jij hebt er al hele mooie kaartjes mee gemaakt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik hoop het ook Nancy. Dank je wel Diny ze zijn ook erg leuk om mee te werken.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke stempels en toffe voorbeelden.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaartjes heb je met deze stempelserie gemaakt. Ook je schapenkudde is lief geworden. Prachtige ronde kaart met het bruidje. Gecondoleerd met het overlijden van je zwager, ik snap dat de zin dan even ver te zoeken is.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Petra weet je ook wanneer ze er zijn, moet nogal wat rijden voor de winkel.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Petra weet je ook wanneer ze er zijn, moet nogal wat rijden voor de winkel.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk zeg, moet ik maar gauw naar de Action toe. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nog even geduld Nelleke, Pas half april zullen ze er liggen

      Verwijderen
  13. Wat een prachtig stempeltje. Mooi kaartje heb je ermee gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen

Kaarten € 1.50 per stuk of 10 voor € 10.00

Al deze kaarten kun je bestellen door het nummer door te geven die u wilt hebben.  U kunt een mailtje sturen met de nummers die u wilt hebbe...