vrijdag 24 maart 2017

Bloemenstempels




De eerste 3 kaarten staan op de verpakking van de stempels zodat je ze altijd na kunt maken.



Bij de roos heb ik een hoekje papier terug gerold en er een stukje kant achter gestoken.





Even gebruik gemaakt van een mask en hier en daar wat gekleurd.


Zijn ze niet mooi deze zomerkoninkjes en lekker natuurlijk ook.
Door er kleine witte puntjes op te zetten, komen ze tot leven.


De hortensia heb ik maar deels gestempeld op papier.
De kaartvorm is gemaakt met een DDBDmal
De tak / precious Marieke
Bloemen en papier / Action
vogels / Heartfelt Creations

BELANGRIJK
Hebben jullie bij Action onze stempels gekocht, maar heb je geen idee wat je ermee kunt doen, maak een foto van die stempel en vraag het even. Wij kunnen je dan zeker helpen met voorbeelden te laten zien.Het moeten natuurlijk wel stempels zijn die op dat ogenblik in de winkel liggen. 



8 opmerkingen:

  1. Ze zijn weer mooi..ja die aardbeitjes..zijn nog niet geplukt hihi want ze liggen er nog niet. Maar komen zeker in mijn mandje nog terecht.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha dat heb je mooi gezegd Elly.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier liggen de stempels met bloemen (nog) niet in de winkel maar een oudere serie ik hoop dat ze hier nog wel komen.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik hoor nog van niemand dat ze er al liggen hoor Anita. Ze komen echt.

      Verwijderen
  4. Prachtig zijn de stempels Petra en wat heb je er leuke kaartjes mee gemaakt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wil ook graag een mandje met zomerkoninkjes....:-) Wat een mooie kaarten kun je maken met die nieuwe stempels.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zeker weten Marianne, ik hoop dat ze snel in de winkels liggen.

      Verwijderen

Kaarten € 1.50 per stuk of 10 voor € 10.00

Al deze kaarten kun je bestellen door het nummer door te geven die u wilt hebben.  U kunt een mailtje sturen met de nummers die u wilt hebbe...