zaterdag 22 april 2017

Masks


Deze prachtige masks liggen nu in de winkel bij Action.
 Er zitten er 5 verschillende in één setje en ik zou geen keus kunnen maken omdat ze allemaal mooi zijn.
Voor de prijs hoef je het niet te laten.
Op de kaart hierboven heb ik er een gebruikt met een lichte kleur inkt om het niet te laten overheersen.
De rand is van Joy en de strik van Spellbinders
Ook zie je nu dat ik het glitterlint op verschillende manieren gebruikt heb.
Cardstock en dessin papier komen ook van Action.
De tekening van de kaartvorm staat helemaal onderaan. 






i.p.v. 1.5cm heb ik hier 2cm gebruikt.

Succes

12 opmerkingen:

  1. de masks nog niet gezien, maar de mooie bloemenstempels heb ik gisteren kunnen bemachtigen, de aardbeien zaten er niet tussen, maar ik ben al reuzeblij met de mooie bloemen!
    toffe kaart weer Petra!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Nancy. De aardbeien gingen ook zo snel.

      Verwijderen
  2. Mooie kaarten weer. Vandaag de masks gevonden.. zit nog steeds met smart op de stempels te wachten. Dank je voor weer super leuke inspiratie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Cora. Ik hoop dat ze er snel zullen liggen.

      Verwijderen
  3. Mooie kaart, bijzonder model. Vanmiddag lagen de masks er nog niet dus af en toe maar binnenwippen. Heb wel de aardbei gevonden, die stuur ik naar Nancy.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lief van je Angelique om de aardbei door te sturen. Ik hoop dat de masks er snel zullen liggen. Fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart. Supertoffe kleuren en geweldige layout. Ik hoop dat die stencils er bij ons ook gaan liggen, want van de stempels heb ik nog niets gezien :)

    xx
    Claudia

    http://creativesketchygirls.blogspot.be/
    http://knutselmeisjes.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik hoop het echt voor je Claudia want ze zijn zo mooi.

      Verwijderen
  6. Leuk dat ze nu ook masks hebben, daar wordt ik wel blij van. Heb ze nog niet gezien in de winkel.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen

Kaarten € 1.50 per stuk of 10 voor € 10.00

Al deze kaarten kun je bestellen door het nummer door te geven die u wilt hebben.  U kunt een mailtje sturen met de nummers die u wilt hebbe...