donderdag 20 juli 2017

Embossingfolders


Met embossingfolders heb je altijd een achtergrond, die bij je kaart past.
Door er licht met distress over te gaan krijg je telkens wat anders.

                                               8 nieuwe folders liggen er in de winkels.

                                                  Ik laat nu enkele mogelijkheden zien.

Hier heb ik een kant van de folder beïnkt.
Het papier ligt eronder om het duidelijker te laten zien. 
Nu krijg je een gekleurde achtergrond.


Je schuift het papier ertussen en doe hem door je machine.



Bij deze heb ik de andere kant beïnkt 


Op deze manier krijgen de vlinders een kleur


Deze is op de normale manier gedaan. Zonder inkt
Maar later met distress bewerkt.

Ik zal ook de andere folders laten zien.


Hier laat ik zien dat zowel de voor-als de achterkant gebruikt kan worden.




Deze is leuk om als sneeuw of regen te gebruiken.
(of gewoon omdat hij mooi is.)








7 opmerkingen:

  1. Leuk Petra! Kunnen weer mooie dingen mee gemaakt worden, super hoe je het uitlegt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig Petra.
    Ga eens kijken of ze hier al te krijgen zijn.
    Groetjes margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo petra
    wat leuk om mee te werken zo als je laat zien .
    ze zijn zeker bij de action te koop ?
    Groetjes van jantje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk, dat wordt weer eens in de winkel rondsnuffelen. De stencils heb ik bij ons helaas nooit kunnen vinden, ben benieuwd of ze deze wel hebben.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen

Kaarten € 1.50 per stuk of 10 voor € 10.00

Al deze kaarten kun je bestellen door het nummer door te geven die u wilt hebben.  U kunt een mailtje sturen met de nummers die u wilt hebbe...