woensdag 23 augustus 2017

Winter


Even een bedankje voor allen die telkens reageren op mijn kaarten.
Ik lees ze altijd met veel plezier alleen heb ik de tijd niet om iedereen persoonlijk te bedanken.
Denk niet dat ik ze niet lees hoor. 
Ik vind het geweldig dat jullie dit doen.



Deze kaart is gemaakt met mijn nieuwe DieSire mal.
De lantaren heb ik nogmaals uit een ander kleur papier gestanst, uitgeknipt en erop gelijmd.
Het papier is heeeeel oud. 


Op de binnenzijde heb ik een oude achtergrond van Marianne Design geplakt en hier over heen een familie op de schaats. 
De tekst is met embossingpoeder erop gedaan zodat het er mooi opligt


5 opmerkingen:

  1. Weer zo'n gezellige kaart. Hij is heel mooi! Ik zit ook nog met veel oud designpapier dat ik wil opgebruiken, maar er lijkt geen einde aan te komen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat gevoel heb ik ook Mieke. Dit papier heb ik 10 jaar geleden gekocht omdat ik het zo mooi vond, maar ik ga het nu echt allemaal opmaken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen

Kaarten € 1.50 per stuk of 10 voor € 10.00

Al deze kaarten kun je bestellen door het nummer door te geven die u wilt hebben.  U kunt een mailtje sturen met de nummers die u wilt hebbe...