dinsdag 24 oktober 2017

Dank jullie wel


Op deze manier wil ik jullie allemaal bedanken voor al jullie leuke en lieve reacties.
Ik heb niet altijd de tijd om jullie een persoonlijk berichtje te sturen maar ik lees ze altijd graag.
Craft Sensations stelt dit pakket ter beschikking en het enige wat je moet doen om kans te maken op dit mooie pakket is even een reactie hieronder achterlaten.

De trekking hiervan is op 25oktober

Je kunt ook nog meedoen op de site van Craft Sensations om dit pakket in het rood te winnen.
Hiervoor moet je wel een kaart volgens een sketch maken.

Succes allemaal


54 opmerkingen:

  1. Superleuk Petra! Ik doe graag mee!
    Ik zal ook even kijken op de site van Craft Sensation!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super leuke actie...loot heel graag mee....onze action is nooit zo goed bestukt....dus loop heel vaak leuke dingen miss

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super pakket,ziet er goed uit en zou dit graag winnen. Probeer ik net zulke prachtige kaarten te maken als jullie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wil graag reageren Petra want ik vind jouw kaarten altijd een inspiratie en goed te doen voor mij.
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldige kans om dit mooie pakket te winnen
    Ja ik doe graag mee

    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi pakket..Ik doe graag mee

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi pakket ik doe graag mee.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk zeg Petra. Ik houd erg van blauw dus ik loot graag mee

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Tof kerstactiepaket. Bij ons heb ik die blokken nooit in de winkel gezien..ga nochtans minstens eens per week...
    Vind blauw op kerstkaarten bijzonder moo

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Tof kerstactiepaket. Bij ons heb ik die blokken nooit in de winkel gezien..ga nochtans minstens eens per week...
    Vind blauw op kerstkaarten bijzonder moo

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een geweldig pakket,wie het wint zal er wel heel blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig pakket Petra, zou heel leuk zijn om te winnen. Het mooie blauwe papierblok heb ik bij ons nog niet gezien.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schitterende pakket Petra. Ik zou het heel erg graag willen winnen maar wie niet he!
    groetjes Rita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Petram, danke für diese Gelegenheit bei dir zu Gewinnen, aber ich danke dir für deine Kommentare bei mir
    glg Gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooi pakket ik loot graag mee zodat ik hele mooie kerstkaarten kan maken
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wow.....wat een super gaaf pakket Petra....wie wil dat nu niet winnen! Bedankt dat je dit doet.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig pakket in het blauw, ik doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Super, natuurlijk doe ik graag mee. Leuk pakketje.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat een prachtig pakket.
    Graag waag ik een gokje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ook mij lukt het niet om altijd een reactie achter te laten, maar vanavond weer eens lekker gaan zitten voor een blogrondje. Wat een leuk pakket is dit, ik doe graag mee.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  22. hallo,

    Ik kan altijd zo genieten van jou kaarten en haal ook inspiratie uit jou blogs, super super bedankt voor al jou mooie kaarten en creaties.
    Dit is ook weer een mooi pakket en doe ook graag mee, ga zo door.

    groetjes Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik loot graag mee Petra...prachtig..Elly Lindhout op fb

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik waag graag een poging. Blauw is mijn favoriete kleur, dus wie weet....

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Dit is wel een heel mooi pakket met een hoop dingen die ik niet eerder heb gezien. Ik doe heel graag mee aan de verloting.
    groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtig is dit pakkert Petra, en daar loot ik heel graag voor mee...
    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een gaaf pakket Petra,ik doe heel graag mee. Kijk met veel plezier naar he prachtige creaties.
    Groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wow, wat een mooi pakket Petra. Vooral nu ik bezig ben met de kerstkaarten is zo’n pakket welkom! Wat heb je een mooie blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. ZO!! Dat is een super pakket! Ik snap dat je niet bij iedereen terug kan kijken en reageren. Ik kom regelmatig bij je kijken, maar kan ook niet altijd reageren.
    Dus alle begrip!
    Ik geniet in elk geval van al wat je maakt.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi Petra,
    Wat leuk dat je dit mag weggeven, super leuke pakket. Ik doe graag mee. Succes verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. wat een leuk idee om zomaar zo n leuk pakket weg te geven
    loot graag mee, en bewonder iedere keer je prachtige kaarten

    BeantwoordenVerwijderen
  32. O, daar kan ik wel mee uit de voeten, ik doe graag mee! Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hoi Petra, wat een leuk idee , ik loot graag mee! Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een schitterend cadeau,lief van je! Ik waag graag een kansje.
    Lieve freubelgroetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hallo Petra, super mooi pakket....prachtige blok in mijn favo kleur. Met dit pakket kunnen hele mooie kerst creaties gemaakt worden en loot dan ook heel graag mee. Gr Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  36. een heel mooi pakket Petra, dank je wel voor de kans.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hallo Petra,
    Wat een superleuk pakket mag je weggeven zeg!! Ik vind blauw voor kerst zó leuk!
    Ik loot natuurlijk graag mee!

    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat een prachtig pakket. En wat een mooie kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wat een prachtig pakket, ik doe graag mee.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Alles uit Wolluk is leuk en goed natuurlijk :) Volg je blog al een hele tijd en heb ook de filmpjes bij Boekenvoordeel veel gekeken toen ik startte met kaarten maken. Ga zo door!

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Leuk!! En ik ben vooral blij met je inspiratie en dat ik al kan zien waar ik in de winkel naar moet zoeken en dat ik het kan vinden voordat het uitverkocht is.

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Heel mooi knutselpakket
    Ik loot graag mee
    groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Hallo Petra wat zie ik altijd mooie kaarten bij jou
    Hier is ook niet alles bij action te krijgen .
    Ik zou ook graag mee doen met de verloting
    groeten van jantje

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Wat een prachtig pakket om een heleboel mooie kerstkaarten mee te maken. Ik loot graag mee!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Wat een leuk pakket! Ik doe graag mee :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Wat een gevarieerd pakket, geeft weer veel mogelijkheden, om kaarten te maken. Ik loot graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Wat een leuk pakket, ja, wie wil dat niet winnen? Ik wel dus...

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Hallo,

    Wat gaaf deze spulletjes te mogen winnen. Ik doe heel graag mee.

    Heel veel knutsel groetjes angela

    BeantwoordenVerwijderen

Kaarten € 1.50 per stuk of 10 voor € 10.00

Al deze kaarten kun je bestellen door het nummer door te geven die u wilt hebben.  U kunt een mailtje sturen met de nummers die u wilt hebbe...