vrijdag 17 november 2017

Een maatje groter.


Voor deze kaart heb ik hetzelfde patroon gebruikt maar nu heb ik een A4 dubbelgevouwen.
De kaart wordt nu wel een maatje groter.
Aan de zijkanten heb ik de maten van de tekening aangehouden. 
Op deze manier kun je veel meer kwijt.
De kaart is gemaakt met het mooie kerstpapier van Action.
De gekleurde achtergrond is op fotopapier gemaakt met distress oxide en dit heb ik gezien bij Diny Sprakel.

Stempel MoManning
Ingekleurd met Winsor & Newton brushmarkers.



11 opmerkingen:

  1. Dit is ook een schatje!
    Ohh dus als je de zijkant maten aanhoud dan kun je de kaart zo breed maken als je zelf wilt?
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart, leuk idee om een grotere kaart te maken. Meer plaatsom je heerlijk op uit te leven!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie kaart met een mooie stempel en een leuk model.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Petra.
    Ik heb e.e.a. van je gemist zag ik....wat mooi allemaal....jij hebt niet stilgezeten!
    Groetjes en een fijn weekend,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Diny, stil zitten is iets wat ik inderdaad niet kan.

      Verwijderen

Kaarten € 1.50 per stuk of 10 voor € 10.00

Al deze kaarten kun je bestellen door het nummer door te geven die u wilt hebben.  U kunt een mailtje sturen met de nummers die u wilt hebbe...