woensdag 7 november 2018

Tutorial hoed



Ik begin met jullie het eindresultaat te laten zien.
Mijn dochter Patricia heeft de basis hoed met de foto's hiervan gemaakt.
Dan hoefde ik lekker niet te kliederen.
Ik ben haar dan ook ontzettend dankbaar hiervoor.







We beginnen met de tekening van de hoed





Ze heeft de maten er netjes bij gezet.





Het begin is gemaakt, maar nu komt het papier maché


En zo kreeg ik hem aangeleverd.
Super toch?


Ik heb hem eerst met zwarte gesso ingesmeerd en daarna kant erop geplakt met mod podge.

Versieringen erop en nogmaals alles met zwarte gesso bewerkt.
Daarna highlighten met een mooie kleur en afwerken met parels en veren.
Ik ben er erg blij mee en zoek een mooi plaatsje om hem neer te  zetten.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Kaarten € 1.50 per stuk of 10 voor € 10.00

Al deze kaarten kun je bestellen door het nummer door te geven die u wilt hebben.  U kunt een mailtje sturen met de nummers die u wilt hebbe...