
Hierbij is gebruik gemaakt van Martha Steward ponsen en Magnolia stempels. Wanneer u niet van stempelen houdt kunt u natuurlijk i.p.v. stempels een 3D plaatje gebruiken.

Ik heb er rhinestones (Colours Unlimited) en embellishments bij gebruikt

U ziet dat u door de kaart heen kunt kijken en dat ook de linkerzijde versiert is

Aan de achterzijde kan een persoonlijke boodschap gezet worden.
weer een geweldige kaart petra
BeantwoordenVerwijderensuper mooi
groetjes carolien
this one is beautiful...all these lovely details... I look around and find new ideas in every corner.
BeantwoordenVerwijderenlove that cutie Tilda, and your Projekt looks great !!!!
BeantwoordenVerwijderencu hellerlittle
Hij is prachtig Petra,net als je andere kaarten trouwens,je bent weer lekker bezig.Bij deze ga ik je ook volgen hoor.
BeantwoordenVerwijderenGroetjes Henny