dinsdag 27 juli 2010

Multifunctionele set

De inhoud van dit pakket is super

1 multifunctionele 10 in 1 Avec prikstift met: 1 penhouder,
3 prikpunten, 5 opzetstukjes voor embossing, 9 mesjes
5 mallen
100 voorgestanste cirkels in diverse kleuren
20 A4 3D-knipvellen
10 stickers, 2 foampads
10 vellen papier in diverse kleuren

Hardstikke makkelijk om al uw materialen bijeen te houden in een doorzichtig doosje. U kunt het gebruiken om te snijden - sierprikken - prikken om te borduren en embossen.
Onderstaande kaarten kunt u maken met de bijgeleverde mallen.
Klik op deze link om het pakket te zien.






Hier heb ik dezelfde mal 2 keer maar telkens anders gebruikt.










2 opmerkingen:

  1. al doe ik zelf niets met 3 -d meer wil ik toch zeggen dat dit er weer prima uit ziet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er weer erg mooi uit allemaal
    gr Linda

    BeantwoordenVerwijderen

Dank jullie wel

Op deze manier wil ik jullie allemaal bedanken voor al jullie leuke en lieve reacties. Ik heb niet altijd de tijd om jullie een perso...