zondag 12 juni 2011

Kleine prinses

Na een heerlijke week op Terschelling, wil ik jullie het resultaat laten zien wat ik gemaakt heb. Het weer was prachtig en na een week van fietsen (en natuurlijk een goed verbrande neus) is dit alles wat er uit mijn handen is gekomen. Ik heb wel ontzettend genoten en veel gezien van wat Terschelling te bieden had. Geweldig hoor, wat een mooi eiland. Natuurliefhebbers komen er ogen te kort. Het enige waar ik mee moest kampen was ZADELPIJN. We hebben dan ook enkele honderden kilometers erop zitten. Je zou zeggen dat de kilootjes er af zouden vliegen, maar na elke avond lekker uit eten te gaan, schiet je er natuurlijk weinig mee op. ......
Ik zie dat we de 650 volgers gehaald hebben. Super hoor. Woensdag zal ik een naam trekken, die de prijs heeft gewonnen.



8 opmerkingen:

  1. Mooie kaart! Het achtergrondje past er super bij, is die ook van Magnolia?
    Ja, Terschelling is mooi he, ik ga er ook graag heen.
    Groetjes gea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie kaart heel mooi met dat achtergrondje
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat een mooi kaartje. Met het inkleuren van de afbeelding ben je wel even bezig geweest maar het ziet er super uit. Ik vind de rondjes aan de binnenkant echt super. Het zijn net kleine princessenspiegeltjes. Heel erg leuk.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhh Petra,wat een prachtige kaart,super die stempel,mooi ingekleurd.
    Heel mooi papier gebruikt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leuke kaart heb je daar gemaakt !
    nog een fijne avond,
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Petra wat een schattig kaartje heb je gemaakt.

    Groetjes van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Petra wat een mooie kaart heb je gemaakt ik vind de achtergrond heel mooi.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik vind het een schatje wat je gemnaakt hebt Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Kaarten € 1.50 per stuk of 10 voor € 10.00

Al deze kaarten kun je bestellen door het nummer door te geven die u wilt hebben.  U kunt een mailtje sturen met de nummers die u wilt hebbe...