dinsdag 11 februari 2014

Werken met deze mallen


Ik heb een paar mailtjes ontvangen met de vraag hoe je het beste met deze mallen kunt werken.
Het papier dat ik gebruik is 180 tot 240 gram.
Omdat er hele fijne takjes bij zitten is het niet aan te raden om dun papier te gebruiken.
Alle mallen hebben extra gaatjes. 
Ga je hier voorzichtig met een prikpen in, dan komt het papier al los te zitten.

Bij het bloemenframe werk je altijd met de takjes mee dus;
eerst de bloemen en takjes losmaken door in de gaatjes te prikken en daarna voorzichtig met de groeirichting loshalen.

Ik gebruik geen extra dingen om het goed te laten gaan.
De mallen werken prima.

Succes

1 opmerking:

  1. Ik vind ze prachtig, vooral die met takjes en bloemetjes :-) Weer iets voor op mijn lijstje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Kaarten € 1.50 per stuk of 10 voor € 10.00

Al deze kaarten kun je bestellen door het nummer door te geven die u wilt hebben.  U kunt een mailtje sturen met de nummers die u wilt hebbe...