maandag 16 juni 2014

Kaartdoos

Op veler verzoek heb ik deze keer meer werk aan de kaartdoos besteed.
Het patroon is gratis te downloaden



Ditmaal heb ik scrappapier genomen.
Omdat het aan 2 zijden gedecoreerd is, scheelt je dat een hoop werk en het geheel ziet er mooier uit.
Het knipvel is een oudje van Mattie, maar blijft mooi.



Dit is eigenlijk de achterzijde, maar je kunt deze kaart neerzetten zoals je wilt. 
Alle zijden heb ik bewerkt.
De rand is van Noor Design waarvan ik het bovenste gedeelte heb afgesneden.


De eigenlijke voorzijde.
De afwerking is met de Noor Design rand gemaakt


De omslag
De buitenste gedeeltes zijn 6.8cm


De binnenkaart.
De stippellijnen zijn de vouwlijnen
Begin met het midden aan te geven eb vouw de zijkanten naar binnen.
Daarna vouw je de diagonale lijnen. 
Het gebruik van een scorepal is hiervoor aan te raden.

Succes

7 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart,het plaatje komt zo heel mooi uit. Mooi knipvel ook ;)
    groetjes, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi petra
    deze kaart is weer super :)
    groetjes, patries

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat zijn ze leuk deze kaarten bedankt voor het patroon ik ga ze vast een keer maken groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind hem prachtig!
    Dank je wel voor het delen van het patroon, dit wil ik wel binnenkort proberen :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Kaarten € 1.50 per stuk of 10 voor € 10.00

Al deze kaarten kun je bestellen door het nummer door te geven die u wilt hebben.  U kunt een mailtje sturen met de nummers die u wilt hebbe...