vrijdag 26 augustus 2016

Kerstempels bij Action


Ze liggen er en ik kan jullie eindelijk de voorbeelden laten zien die ik ermee heb gemaakt.

Ze zijn echt heel mooi en van een goede kwaliteit.

Dit is de eerste kaart

Hier heb ik gebruik gemaakt van de achtergrondstempel met kerstwensen en de stempel van het hert.
Ik heb eerst het hert gestempeld op de kaart.
Daarna nogmaals op kopieerpapier en netjes uitgeknipt.
Leg dit nu op de eerder gestempelde afbeelding en stempel de tekststempel hier over heen.
Wanneer je het kopieerpapier verwijdert, staat het hert er mooi voor.



3 opmerkingen:

  1. waw, dat ziet er weer een mooie stempelserie uit!
    tof met deze achtergrondtekststempel ook! Ik gebruik voor het maskeren post-itjespapier, dan ben ik zeker dat die niet verschuiven...
    fijn weekend!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wonderful card. Love the image and beautiful stamps.
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw geweldig wat een mooie kaart
    en duidelijke uitleg hoe je moet maskeren
    en deze stempels staan weer hoog op mijn verlanglijstje
    dus binnenkort weer gauw naar de Action

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen

Kaarten € 1.50 per stuk of 10 voor € 10.00

Al deze kaarten kun je bestellen door het nummer door te geven die u wilt hebben.  U kunt een mailtje sturen met de nummers die u wilt hebbe...