zondag 14 februari 2021

Steampunk



Ik heb gewerkt met een oud boek waarvan ik de pagina's aan elkaar heb gelijmt.
Dit hoef je niet met elke pagina apart te doen. 
Je neemt er een stuk of 10 tegelijk. 
Ik lijm met boekbinderslijm of mod podge,
Na het drogen bewerk ik de voor en achterzijde met witte gesso.



Daarna patineren zoals je hieronder ziet.
Je krijgt hiermee een oude look.

Ik heb gebruik gemaakt van rijstpapier.
en een decoblok van Vagabond Stamperia.



Ook is hier een mal gebruikt van Stamperia.
Dit kun je vullen met klei of gips maar ik heb paperclay gebruikt.
Dat is lekker licht.



De paperclay is wit maar naderhand heb ik eerst zwarte gesso gebruikt
en Stampertia cerantica in de kleuren brons - zilver en turquoise.


Raderen heb je zeker nodig en van alles wat er bij past.


Hieronder laat ik je mijn eerder gemaakte projecten zien, zodat ik alles bij elkaar heb staan. 
Makkelijk om terug te zoeken.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Kaarten € 1.50 per stuk of 10 voor € 10.00

Al deze kaarten kun je bestellen door het nummer door te geven die u wilt hebben.  U kunt een mailtje sturen met de nummers die u wilt hebbe...