dinsdag 1 juni 2021

sketch 2


Voor deze sketch heb je papier nodig van 12 x 30cm.
Ik heb wit papier genomen maar het is makkelijker om al mooi design papier te nemen.


Je maakt rillinhen op 10 en 20 cm


Omdat ik wit papier heb gebruikt, heb ik verschillende kleurtjes papier genomen.
In het midden is de afmeting  11.5 cm wn voor de voorkant heb ik een rechthoek gemaakt van 9 x 11.5cm en die weer diagonaal doorgesneden.
Ook dan past het niet meteen en moet een beetje bijgesneden worden.
Het is dus veel makkelijke om meteen mooi papier te gebruiken want dan hoef je deze stap niet te doen.
De onderkant heb ik met een stukje dubbelzijdige tape vastgezet zodat het een pocket is geworden.



In de pocket hoort natuurlijk een label.
10.5 x 9 cm.
De achtergrond is met wat inkt en een mask gedaan.
Een stempeltje erop en klaar.



Omdat ik nog wat miste heb ik er een zelfgemaakte bloem op gedaan.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Kaarten € 1.50 per stuk of 10 voor € 10.00

Al deze kaarten kun je bestellen door het nummer door te geven die u wilt hebben.  U kunt een mailtje sturen met de nummers die u wilt hebbe...