donderdag 24 november 2016

dies & stamps







Ook op een kerstkaart komen de uitgestansde en gestempelde hoeken mooi tot zijn recht.
De swirls in het midden zijn met embossingpoeder bewerkt.


Hier heb ik de bloem uit deco papier gemaakt


Bij deze kaart heb ik de rand gebruikt. Je kunt die zoveel keren achter elkaar lijmen als je wilt.
Het grootste hartje heb ik eerst  op het grote hart geplakt, Het kleine hart erop gelegd en door de machine zodat er een opening ontstaat.
Wat eruit valt heb ik op de binnenzijde van de kaart geplakt.


De vlinders heb ik hier gebruikt en de hoeken alleen gestempeld.



5 opmerkingen:

  1. Geweldig wat een mooie kaarten je geeft ons genoeg inspiratie om aan de slag te gaan

    Groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mogelijkheden Petra....het zijn prachtige kaarten!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaartjes, Petra. Vooral de eerste vind ik heel sjiek met die fijne malletjes, prachtig!

    Groetjes, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bedankt dames voor jullie complimentjes. Leuk te horen.

    BeantwoordenVerwijderen

Kaarten € 1.50 per stuk of 10 voor € 10.00

Al deze kaarten kun je bestellen door het nummer door te geven die u wilt hebben.  U kunt een mailtje sturen met de nummers die u wilt hebbe...