zaterdag 26 november 2016

Tienerstempels


Zoals beloofd nog meer voorbeelden van de tienermeisjes

\
Gelijk op de kaart gestempeld 
Je stempelt eerst het meisje. Dat doe je nogmaals op een post-it papiertje, dat je uitknipt.
Je legt het post-it meisje op je afgedrukte stempel en stempel nu de achtergrond er over heen.
Wanneer je de post-it weg haalt. staat het meisje op de voorgrond.




Je stempelt telkens zoals hier boven beschreven.






Alleen de achtergronden gebruiken kan natuurlijk ook.
Ik heb er een 3D plaatje voorgezet.



een selfie

13 opmerkingen:

  1. super leuk deze stempels. ik hoop dat ik ze snel kan vinden hier.. groeten miranda k

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke/stoere serie stempels van meiden. Mooie kaartjes heb je ermee gemaakt.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je wel dames. Erg leuk om jullie reacties te lezen. Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou....wat leuk allemaal Petra....perfecte kaarten voor tienermeisjes!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit vindt ik echt hele leuke stempels. Juist door de achtergrond kun je ze steeds weer anders maken.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Petra wat mooie kaarten met de stempels hoop dat ze gauw te koop zijn bij de action. Groeten van jantje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. benieuwd hoe lang we nu moeten wachten,de vorige uiteindelijk nadat ik van iemand de barcode kreeg kunnen bestellen en sinds ruim één week nu in huis

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Petra, wat een mooie serie kaarten heb je met deze leuke stempels gemaakt. Ik hoop ze ook te kunnen kopen maar ben gisteren in 3 Actions geweest en ze zijn nog nergens te bekennen :( Die leuke serie die jij 22 september verlootte zijn hier ook (nog) nergens te krijgen...zó jammer. Dan maar bij jouw genieten.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je prachtige kaarten gemaakt met de stempelsets. Wel heel erg leuk al die achtergronden en die mooie tieners.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dank je wel lieve dames voor jullie reacties. Wanneer ik kon kwam ik het zelf naar je toe brengen Miranda. Dat is echt balen hoor. Ik ben blij dat je het zo sportief opneemt.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuk
    Heb ze net gekocht
    Helaas zijn de baby stempels hier niet te krijgen
    Bedankt petra voor het delen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Petra
    Schitterende kaarten. In kaatsheuvel zijn te koop. Helaas ben ik de dierenstempels nog nergens tegengekomen ook de stansjes niet.
    liefs Brigitta

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een leuk idee en zo duidelijk uit gelegd hoe je de stempels over elkaar zet, ben gelijk aan de slag gegaan en heb ook een kaartje op die manier gemaakt,
    bedankt voor de duidelijke uitleg.

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen

Kaarten € 1.50 per stuk of 10 voor € 10.00

Al deze kaarten kun je bestellen door het nummer door te geven die u wilt hebben.  U kunt een mailtje sturen met de nummers die u wilt hebbe...