dinsdag 15 november 2011

Een speciale kaart voor een speciaal iemand

Deze kaart heb ik voor mijn tante Truus gemaakt. Een schat van een mens met een geweldige humor. Ik weet zeker dat ze dit weet te waarderen. De ronde cirkel is een mal van Marianne Design en de stempel is van MoManning. De tekst is van Boekenvoordeel. Ik vind het zo knap, wanneer ik andere blogs bekijk, iedereen weet waar het papier vandaan komt. Ik heb echt geen idee. Mijn papier is van overal en nergens. Ik hoop dat jullie het me niet kwalijk nemen.



7 opmerkingen:

  1. Haha, die stempel is echt GEWELDIG! Erg mooi ingekleurd ook. Wat een super leuke kaart!
    Ik weet altijd van waar mijn papier komt omdat ik die voorlopig nog maar in 2 verschillende winkels ben gaan kopen ;)
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind hem suuuuuuuuuuuper tuurlijk vind ze die leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Весёленькая открыточка!!! Супер!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Petra,
    Dat kan toch niet anders.....voor een GEWELDIG iemand moet je toch een GEWELDIGE kaart maken.
    Enneh......daar hoef ik thuis niet mee aan te komen.....dat mijn papier nergens vandaan komt ☺☺☺
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig de stempel!! daar wordt je toch helemaal vrolijk van.
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart Petra.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen

Kaarten € 1.50 per stuk of 10 voor € 10.00

Al deze kaarten kun je bestellen door het nummer door te geven die u wilt hebben.  U kunt een mailtje sturen met de nummers die u wilt hebbe...