maandag 7 november 2011

Terug van weg geweest.

Even een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel snel kaartje.
Bij Action heb ik kant en klaar kaarten gekocht, maar in plaats van het 3D plaatje te gebruiken, heb ik een stempeltje gebruikt. De bloemetjes heb ik geponst en een
parelpen voor de hartjes.

Ik vond het zo leuk, dat velen van jullie me op de stand van de KreaDoe kwamen opzoeken en de super leuke en lieve reacties te horen kreeg. Dat doet eens mens goed. Ik heb er echt van genoten en zal proberen nog meer uitleg te geven.

4 opmerkingen:

  1. Dat is super leuk gedaan!
    Erg jammer dat ik niet naar de KreaDoe kon komen... In elk geval: Ik zit heel vaak naar jouw filmpjes te kijken van HobbyOutlet omdat die altijd zo duidelijk en inspirerend zijn. Dank je wel!
    Liefs, Mieke xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een mooi kaartje geworden!
    Leuk met al die bloemetjes.

    Groetjes van Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kaartje heb je weer gemaakt Petra.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen

Kaarten € 1.50 per stuk of 10 voor € 10.00

Al deze kaarten kun je bestellen door het nummer door te geven die u wilt hebben.  U kunt een mailtje sturen met de nummers die u wilt hebbe...