vrijdag 17 mei 2013

Een kadootje voor jou


Hier heb ik weer van alles door elkaar heen gebruikt.
De stempel had ik al zo lag liggen en ik weet dat het schande is, maar er nog nooit iets mee gedaan.
De randpons is van Martha Steward
De die is een spellbinder
en de rest komt uit de colours unlimited lijn van Boekenvoordeel.
Op het designpapier heb ik een masker gelegd en met inkt erover gegaan.
Zo kun je ook papier gebruiken wat niet echt je smaak is.
Ik wil jullie ook bedanken voor alle reacties die ik altijd lees.


10 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart! Die zal zeker opvallen tussen een berg post ;-)
    Het is een super vrolijk geheel geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Eerlijk gezegd hou ik niet an rood , maar dit is een beeldschone kaart en wat een idee om over designpapier een stencil te beinkten! Dankjewel voor al creatieve ideeën... Toppie!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een beeldige kaart Petra
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De schoonaam achter de rug en nu feest vieren met deze prachtige kaart!!!hihihihi,

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende kaart Petra.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is weer een beauty Petra mooi gemaakt hoor.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooie kaart, geweldige kleuren, ik heb een vraagje, waar kleur jij je kaarten mee?\\
    groetjes Lucia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dank je wel allemaal voor de complimentjes.
    Over je vraag Lucia.
    Dat ligt eraan. De ene keer kleur ik met distress en de andere keer weer met copics. k heb eigenlijk geen voorkeur.

    BeantwoordenVerwijderen

Kaarten € 1.50 per stuk of 10 voor € 10.00

Al deze kaarten kun je bestellen door het nummer door te geven die u wilt hebben.  U kunt een mailtje sturen met de nummers die u wilt hebbe...